Możliwość połączenia telefonicznego z przychodnią Bardzo dobrzeDobrzeŚrednioŹleBardzo źleNie mam zdania
Troska o pacjenta w trakcie rozmowy Bardzo dobrzeDobrzeŚrednioŹleBardzo źleNie mam zdania
Sprawność obsługi Bardzo dobrzeDobrzeŚrednioŹleBardzo źleNie mam zdania
Kompetentna informacja Bardzo dobrzeDobrzeŚrednioŹleBardzo źleNie mam zdania
Czas oczekiwania do rejestracji Bardzo dobrzeDobrzeŚrednioŹleBardzo źleNie mam zdania
Stosunek do pacjenta (życzliwość, wykazywanie zaangażowania) Bardzo dobrzeDobrzeŚrednioŹleBardzo źleNie mam zdania
Komunikatywność (wyczerpujące i zrozumiałe przekazanie informacji) Bardzo dobrzeDobrzeŚrednioŹleBardzo źleNie mam zdania
Informowanie pacjenta o kosztach leczenia Bardzo dobrzeDobrzeŚrednioŹleBardzo źleNie mam zdania
Zainteresowanie kontynuacją leczenia (np. wyznaczanie kolejnej wizyty, kierowanie na konsultacje) Bardzo dobrzeDobrzeŚrednioŹleBardzo źleNie mam zdania
Zapewnienie intymności i godności osobistej podczas wizyty Bardzo dobrzeDobrzeŚrednioŹleBardzo źleNie mam zdania
Czy został(a) Pan(i) zaproszony do gabinetu przez lekarza? TakNie
Troska o pacjenta w trakcie konsultacji? TakNie
Czy konsultacja, badanie, zabieg odbył się punktualnie? TakNie
Inne uwagi